Koen Peeters is Zerocopter’s nieuwe Business Process Manager

Koen Peeters heeft zich bij Zerocopter aangesloten als Business Process Manager. Samen met CEO Edwin van Andel gaat hij aan de slag om ons bedrijf te structureren, zodat het nog beter in staat is om grote hoeveelheden klanten te kunnen helpen in de toekomst. Edwin: “Ik ben heel blij dat we Koen bereid hebben gevonden om zich bij ons aan te sluiten. Hij zal een goede aanvulling zijn op ons team en op Zerocopter.”

Zerocopter werkt aan het uitbreiden van haar bedrijfsmodel en haar klantenbestand, en om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen moet onder andere een nieuwe basis worden uitgedacht en geïmplementeerd.

Koen heeft meer dan zes jaar ervaring in operationeel management en procesontwerp, en zal zijn kennis op deze en andere vlakken toevoegen aan ons team. Hij zal een kritische stem zijn bij het doorontwikkelen van ons product en ons bedrijf.

“Houd het simpel is mijn motto en dat klinkt als een open deur”, zegt Koen, “maar dat blijkt altijd een stuk moeilijker te zijn dan het op het eerste gezicht lijkt. Ik hou ervan om een goede balans tussen complexiteit en eenvoud te vinden.”

Next up